زیبایی و سلامت

10 عطر محبوب جهان

عطر محبوب جهان

سلایق افراد در انتخاب نوع عطر بسیار متمایز از یکدیگر است زیرا برخی اشخاص، عطر های نوستالژی را می‌پسندند و بعضی دیگر عطر های ترند وو مدرن را ترجیح می‌دهند. افرادی که علاقمند هستند همیشه از بهترین عطر های جهان استفاده کنند و رایحه ای ماندگار در هر مکانی از خود به جای بگذارند نیز با خواندن این مقاله با 10 عطر محبوب جهان آشنا می‌شوند. شما می‌توانید انتخابی بسیار درست و مطمعن از میان عطر های زیر برای خود و همسرتان داشته باشید. از تلفیق این روایح و سلیقه و حسن انتخابتان لذت ببرید.

عطر محبوب جهان مردانه

آقایان معمولا علاقه دارند تا از رایحه ای برای عطر خود استفاده کنند که بر میزان اعتماد به نفس آن ها بی افزاید زیرا عطر یک شخص می‌تواند نشان از شخصیت و خلق و خوی وی باشد. مردان به طور روزمره با افراد زیادی در جامعه سروکار دارند و خصوصا اگر کارفرمای یک محیط باشند. و قرار های کاری زیادی در روز داشته باشند، به سبک رایحطه عطر خود اهمیت بسیار می‌دهند. بر اساس مطالعات و نتایج بدست آمده، بسیاری از مردان عطر هایی را می‌پسندند که آرامش درونی و کاهش اضطراب را برای آن ها به همراه داشته باشد. در ادامه عطر های مردانه محبوب جهان از نظر مردان را برای شما نام می‌بریم و در رابطه با نت های هر یک توضیح مختصری خواهیم داد.

عطر لاگوست لهوم مردانه Lacoste L`Homme

عطر لاگوست لهوم در سال 2017 تولید و به بازار عرضه شد اما همچنان تاکنون محصول خنک لاکچری و ترند و جزو عطر های محبوب جهان باقی مانده است. رایحه اولیه نارنگی و پرتقال و ریواس، رایحه میانی این عطر یاس و زنجبیل و فلفل و بادام، رایحه انتهایی کهربا، سدر و چوب و وانیل است. Lacoste L`Homme برای تمام فصول مناسب است و آقایانی که عظری برای روزمرگی خود نیاز دارند، حتما آن را میپسندند. دارای روایح بسیار ماندگار بوده و هر یک از نت ها برای مدت زمان طولانی بر بافت لباس باقی می‌ماند.

عطر لاگوست لهوم

عطر مردانه دیویدوف کول واتر Davidoff cool water

آقایانی که به دنبل عطر برتر جهانی از نوع تند و خنک هستند، دیویدوف کول واتر دارای جذابیت فوق العاده برایشان خواهد بود. این عطر مناسب برای فصول بهار و تابستان است که ماندگاری بسیار چشمگیری دارد. ترکیب نت های این محصول از روایح چوبی، نت های سبز، چوب سدر، گلسنگ، تنباکو، رزماری و نعناع و آب دریا و بهار نارنج می‌باشد. این عطر از زمانی که روانه بازار شد تا کنون محبوبیت خود را از دست نداده. و هنوز از پرفروش ترین عطر های مردانه بشمار می‌رود.

عطر محبوب جهان ناتیکا وویاج Nautica Voyage

این محصول دارای رایحه بسیار خنک همراه با کمی تندی می‌باشد. ناتیکا وویاج عطری بسیار پرطرفدار میان آقایان بوده و معمولا طرفاران این عطر به طور مشخص فقط این رایحه را بعد از مدتی می‌پسندند.

عطر رالف لورن پولو بلو

برند رالف لورن عطر محبوب مردانه در سطح جهانی است که نسبت به ماندگاری دارای هزینه مناسب است. این عطر حس آزادی و رهایی را به آقایان بخشیده و مردانی که بسیار استایل شیکی دارند، رالف لورن پولو بلو را می‌پسندند.

رالف لورن پولو بلو

عطر محبوب جهان نوع زنانه

برگزیدن عطر زنانه باید به گونه ای باشد که استایل شما را تکمیل کند و شخصیتی جسور برای شما ایجاد کند. برای انتخاب بهترین عطر زنانه می‌توانید مقاله 10 عطر محبوب جهان را مطالعه نمایید. خانم ها معمولا رایحه عطر خود را به گونه ای انتخاب می‌کنند که اعتماد به نفسشان را به طور محسوسی افزایش دهد. بعضی از بانوان فقط روایح گرم را می‌پسندند و بعضی دیگر به سمت و سوی روایح خنک علقه دارند. در ادامه به بهترین و ماندگارترن عطر های زنانه دنیا اشاره خواهیم داشت.

عطر زنانه لانکوم

اگر شما هم به دنبال بهترین و خوشبو ترین عطر زنانه جهان هستید، این رایحه لطیف را از دست ندهید. عطر زنانه لانکوم از سال 2012 تاکنون جزو بهترین و پرطرفدارترین عطر ها بشمر رفته که شیشه ساده آن، نماد سادگی و آزادگی است.

روایح انگور سیاه و گلابی و همچنین شکوفه های بهاری و پرتقال و وانیل ترکیبی بسیار شاد و جذاب را برای بانوان رقم زده که مدت زمان زیادی ماندگاری دارد.

عطر لنکوم زنانه

عطر زنانه یاردلی اینگلیش رز

کشور مبدا این عطر کلاسیک، انگلستان بوده  که بوی باغ های انگلیسی را به این محصول بخشیده است و عطری با ترکیبات بسیار متفاوت را تولید کرده است. نت گل رز و شمعدانی همراه با ادویه و چوب بستری بسیار متفاوت را برای بانوان ایجاد می‌کند.  عطر یاردلی انگلیسی رز اعتماد به نفس فوق العاده ای را در همان لحظه اول با خانم ها هدیه می‌دهد.

عطر زنانه کارولینا هررا گود گرل

محصولات و عطر و ادکلن این کمپانی اکثرا زنانه بوده و بهترین عطر های دنیا را تاکنون تولید کرده است. طراحی شیشه های عطر این برند بسیار خاص بوده و هر یک دارای معنی و مفهوم جذابی هستند. این عطر محبوب زنانه مناسب فصل پاییز و زمستان بوده و در دسته گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد. عطر گود گرل کارولینا هررا دارای بطری بسیار ظریف به شکل کفش زنانه پاشنه دار است که شخصیت جسورانه ای را برای صاحب عطر به وجود می‌آورد.

عطر زنانه کالوین کلین

کالوین کلین زنانه از دیگر عطر های محبوب جهان در سبک کلاسیک و مینیمال است. اگر نسخه اورجینال و اصل این محصول را تهیه کنید، با مماندگاری طولانی مدت آن مدهوش می‌شوید و دیر هیچ زمان این عطر را ترک نمی‌کنید. نت آغازین مرکباتی به همراه اکالیپتوس و فلفل، نت میانی چای و تمشک و مگولیا و همچنین نت نهایی سدر و بنفشه و مشک می‌باشد. که در کنار یکدیگر در گروه چوبی گلی قرار می‌گیرند و پخش بوی نسبتا خوبی را رقم می‌زنند. اگر شما هم جزو بانوانی هستید که دوست دارید پس از ترک یک محل، رایحه ای از خود به جا بگذارید، فروشگاه باتوباکس این محصول را پیشنهاد می‌دهد.

عطر کالوین کلین

عطر محبوب جهان زنانه سی کی اینتویو

یکی از حرفه ای ترین و از 10 عطر محبوب جهان Calvin Klein – CK IN2U  نام دارد که به عنوان عطر مشترک شناخته می‌شود. این عطر جوان پسندانه با رایحه برگ های توت قرمز شروع می‌شود. اگر شما جزو دسته افرادی هستید که عطر خنک را برای خود می‌پسندید، عطر سی کی اینتویو را تهیه نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا