پیشنهاد باتوباکسسفرلوازم خانه

10 وسیله ضروری کمپینگ که همیشه نیاز خواهید داشت

کمپینگ حرفه ای با این وسایل آسون میشه

 

کمپینگ و سفر گروهی یکی از تفریحات سالم و لذت بخشه که برای بهتر شدنش نیاز به وسایل کمپینگ خواهید داشت. در این مقاله به بررسی 10 وسیله ضروری کمپینگ می‌پردازیم که با داشتنشون خیالتون از کیفیت سفر و امکانات راحته!

 

کوله پشتی نگهداری ظروف سفر Hap Tim

 

1.ظروف سرو غذا

یکی از موضوعات اساسی در سفر و کمپینگ، سرو غذا و ظروف غذاخوری هست. با داشتن یک ست سرو غذا که بسته بندی خوب، مستحکم و قابل حمل داشته باشه خیالتون از این بابت راحت خواهد بود. کوله پشتی نگهداری ظروف Hap Tim به شما این امکان رو میده که ظروف خودتون رو به صورت کاملا ایمن بدون ترس از شکستگی و آسیب حمل کنید. این ست 4 نفره هست و ست هایی برای تعداد افراد بیشتر هم موجوده که میتونید در بخش وسایل کمپینگ در آمازون امارات جستجو کنید. برای مشاهده امکانات، تصاویر و خرید این محصول کافیه که اینجا کلیک کنید. لینک آمازون اماراتش در جدول انتهای صفحه هست.

 

ست پخت و پز 19 تکه استنلی

 

2.ظروف آشپزی، پخت و پز و آماده سازی غذا

موضوع مهم دیگه در کمپ و کمپینگ آماده سازی غذای باکیفیت و مقوی برای اعضاست. با استفاده از ست های آماده سازی غذا برای کمپ، علاوه بر کامل تر بودن تجهیزات، بسته بندی کم جا و وزن کم وسایل هم ویژگی کلیدی هست که بدست خواهید آورد. ست 19 تکه استنلی که میتونه برای 4 نفر و بیشتر استفاده بشه از استیل ضد زنگ تهیه شده و وزن و ابعاد کمی داره که به راحتی بتونید جابجا کنید و ازش نهایت استفاده رو ببرید. این ست اونقدری خوب بوده که تونسته یکی از 10 وسیله ضروری کمپینگ توی لیست ما باشه. برای مشاهده امکانات، تصاویر و خرید این محصول کافیه که اینجا کلیک کنید.

 

اجاق گاز کمپینگ Lixada

 

3.آتش دان و اجاق پخت و پز

کمپ کردن در طبیعت بدون آتش تقریبا غیر ممکنه! شما برای آماده سازی غذا، گرم شدن و دور کردن حیوانات و حشرات به آتش احتیاج خواهید داشت. از طرفی روشن کردن و روشن نگه داشتن آتش بدون وسایل و تجهیزات میتونه کاری سخت و دشوار باشه. اجاق گاز کمپینگ Lixada به صورت تاشو با وزن بسیار کم ساخته شده از تیتانیوم به شما این امکان رو میده که در همه جا به راحتی آتش برپا کنید و پخت و پز انجام بدید. برای مشاهده امکانات، تصاویر و خرید این محصول کافیه که اینجا کلیک کنید.

 

چراغ روشنایی شارژی 2 عددی Sky Touch

 

4.چراغ روشنایی شارژی

برای افزایش امنیت و امکان گردش در شب و شب نشینی، شما نیازمند فراهم کردن روشنایی هستید. همچنین به دلیل نبود برق بهتر هست که از چراغ های شارژی با قابلیت شارژ خورشیدی استفاده کنید که در طول روز بتونن به راحتی شارژ بشن. برند Sky Touch مدلی از چراغ قوه شارژی رو ارائه میکنه که هم با خورشید و هم با USB شارژ میشه و به دو صورت آویز و چراغ قوه از وسایلیه که برای کمپینگ قابل استفاده هست. این محصول در بسته بندی 2 عددی به فروش میرسه و قیمت بسیار مناسبی رو در کنار کیفیت بالا داره. برای مشاهده امکانات، تصاویر و خرید این محصول کافیه که اینجا کلیک کنید.

 

چادر کمپینگ Coleman

 

5.چادر مناسب برای استراحت

یک چادر مناسب برای کمپ چادریه که به راحتی قابل نصب باشه و در برابر شرایط محیطی مختلف دوام و استحکام بالایی داشته باشه. همچنین دمای داخل چادر رو به خوبی حفظ کنه و نور خورشید رو بتونه به خوبی کنترل کنه. چادر کمپینگ Coleman یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید چادر کمپینگ هست و میتونه بهترین خرید در لیست 10 وسیله ضروری کمپینگ باشه. برای مشاهده امکانات، تصاویر و خرید این محصول کافیه که اینجا کلیک کنید.

 

ابزار 14 کاره حرفه ای

 

6.ابزار چند کاره حرفه ای

با داشتن یک ابزار چند کاره (Multi tool) خیالتون از بابت نیاز به چاقو و چکش و در باز کن و پیچ گوشتی و اینجور وسایل راحته. این ابزارها برای بریدن چوب، نصب چادر، تعمیرات جزئی و کارهای روتین بسیار کاربرد دارن. ابزار 14 کاره حرفه ای که میخوام بهتون معرفی کنم دارای سطح کیفیت و کارایی نظامی هست و به راحتی یکی از وسایل کمپینگ شما رو از آن خودش میکنه. برای مشاهده امکانات، تصاویر و خرید این محصول کافیه که اینجا کلیک کنید.

 

ست میز و صندلی تاشو Limos

 

7.میز و صندلی تاشو

 

با داشتن یک ست تاشو میز و صندلی خیالتون از بابت زمان استراحت و دورهمی راحت میشه. مهم ترین موضوع درباره میز و صندلی تاشو سبک و کم جا بودن، راحتی، کیفیت و استحکامش هست. با ست میز و صندلی کمپینگ Limos که دارای 4 صندلی و یک میز تاشو آلومینیومی هست خیالتون از بابت نشستن دور هم در طبیعت راحته. حتی میتونید از این میز و صندلی ها در بالکن و باغ هم به راحتی استفاده کنید و لذت ببرید. برای مشاهده امکانات، تصاویر و خرید این محصول کافیه که اینجا کلیک کنید.

 

سینک همراه Gluckluz

 

8.امکانات شستشوی دست و صورت

این مورد جزو مواردی هست که کمتر مورد توجه افراد قرار میگیره اما به شدت مهم و ضروری هست. با داشتن یک سینک همراه شما خیالتون از شستشوی دست و صورت و مواد غذاییتون راحته و هرکس بدون نیاز به همراه میتونه به تنهایی شستشوی مورد نیاز خودش رو انجام بده. با استفاده از سینک همراه Gluckluz میتونید در هرجایی به راحتی اقدام به شستشوی دست، صورت و انواع لوازم و مواد غذایی کنید. این سینک کمپینگ دارای مخزن 17 لیتری آب، جا صابونی و جا حوله ای و پمپاژ توسط دکمه زیر پا هست. برای مشاهده امکانات، تصاویر و خرید این محصول کافیه که اینجا کلیک کنید.

 

پاوربانک خورشیدی Blavor

 

9.پاوربانک قابل شارژ با خورشید

با توجه به رشد تکنولوژی و مصرف مداوم موبایل، دوربین و انواع تجهیزات برقی در سفر، داشتن یک پاوربانک پرحجم که با نور خورشید شارژ بشه واقعا واجبه. با استفاده از پاوربانک خورشیدی شما میتونید انواع وسایل کمپینگ رو با استفاده از نور خورشید شارژ کنید و در سفر به راحتی از موبایل، لپ تاپ و دوربینتون برای ثبت لحظات و خاطرات بهتر استفاده کنید. پاوربانک خورشیدی Blavor یکی از مدل های پرطرفدار و باکیفیت پاوربانک هست که با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت به شما این امکان رو میده تا در سفر به راحتی به تکنولوژی و برق دسترسی داشته باشید. برای مشاهده امکانات، تصاویر و خرید این محصول کافیه که اینجا کلیک کنید.

 

ساک مسافرتی 4 عددی Veno

 

10.ساک حمل وسایل ضروری

وقتی که صحبت از کمپ و سفر میشه حجم و وزن وسایل کمپینگ بسیار موضوع مهمی به حساب میاد. شما نیاز دارید که بتونید وسایلتون رو به صورت مدیریت شده در حجم و وزن مناسب بسته بندی کنید تا برای حمل و نقل و جایگیری وسایل به مشکل نخورید. کیف ها و ساک های مخصوص حمل و نقل وسایل در سفر به شما این امکان رو میدن تا بتونید مرتب و تمیز وسایلتون رو در کنار هم قرار بدید و بدون نگرانی از پارگی ساک، خیس شدن و آسیب دیدن وسایل داخلش اونها رو جابجا کنید. ست 4 تایی ساک مسافرتی Veno یکی از مدل های آزموده شده و مناسب بازاره که تمامی امکانات رو در اختیار شما میگذاره. برای مشاهده امکانات، تصاویر و خرید این محصول کافیه که اینجا کلیک کنید.

 

کمپی لذت بخش با وسایل کمپینگ

 

لینک های 10 وسیله ضروری کمپینگ در آمازون امارات و باتوباکس

خب همه ی محصولاتی که معرفی کردم رو میتونید در این جدول ببینید. مدل های مشابه که آمازون معرفی میکنه میتونه براتون جالب توجه باشه حتما به آمازون سر بزنید. برای ثبت سفارش محصولات از وبسایت باتوباکس اقدام کنید.

کوله پشتی نگهداری ظروف Hap Tim

لینک در باتوباکس
لینک در آمازون امارات

ست پخت و پز 19 تکه استنلی

لینک در باتوباکس
لینک در آمازون امارات

اجاق گاز کمپینگ Lixada

لینک در باتوباکس
لینک در آمازون امارات

چراغ روشنایی شارژی 2 عددی Sky Touch

لینک در باتوباکس
لینک در آمازون امارات

چادر کمپینگ Coleman

لینک در باتوباکس
لینک در آمازون امارات

ابزار 14 کاره حرفه ای

لینک در باتوباکس
لینک در آمازون امارات

ست میز و صندلی تاشو Limos

لینک در باتوباکس
لینک در آمازون امارات

سینک همراه Gluckluz

لینک در باتوباکس
لینک در آمازون امارات

پاوربانک خورشیدی Blavor

لینک در باتوباکس
لینک در آمازون امارات

ساک مسافرتی 4 عددی Veno

لینک در باتوباکس
لینک در آمازون امارات

امیدوارم که از این مقاله لذت برده باشید و بتونید از سفرهاتون بیشتر لذت ببرید.

برای مشاهده سایر محصولات گردشگری و سفر می‌توانید به صفحه دسته بندی سفر و گردشگری مراجعه کنید.

باتوباکس، واردکننده انواع محصولات از کشور‌های امارات و ترکیه و وبسایت‌های آمازون، ترندیول و بیش از 60 وبسایت مطرح در سراسر دنیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا