کالای دیجیتال

10 سیستم مناسب گیمرها

سیستم مناسب گیمر ها

سیستم های رده بالا مناسب گیمر ها چقدر بودجه نیاز دارد؟ افرادی که قصد خرید سیستم گیمینگ دارند، چه انتخابی داشته باشند؟ یکی از مسائلی که گیمر ها را برای خرید یک سیستم دچار دشواری و سردرگمی می‌کند، نداشتن اطلاعات کامل کاربران است و به همین دلیل در این مقاله 10 سیستم مناسب گیمرها را برایتان معرفی کرده ایم. تقریبا تمامی گیمر ها این مورد را می‌دانند که برای تهیه سیستم رده بالا، نباید به صرفه اقتصادی فکر کنند و باید از نظر فنی با علم و دانش، همه این مسائل را در نظر بگیرند.

شما باید در زمان انتخاب سیستم مناسب گیم خود، طبق یک راهنمای جامع همه مسائل فنی را در نظر بگیرید و فقط به ظاهر سیستم اهمیت دهید زیرا باید توجه کنید که به مرور زمان با فقدان قطعات مواجه نشوید.

معرفی سیستم مناسب گیمرها

برخی بازی های نسل جدید به گونه ای تعریف شده اند که تنظیمات فوق العاده با کیفیتی دارند و یا فقط در سیستم های گیمینگ نسل جدید پردازش می‌شوند. سیستم های رده بالای گیمینگ تمامی فعالیت های وب گردی، اجرای محتوای تصویری و صوتی و اجرای نرم افزارها و تمامی بازی ها را بدون کوچکترین اختلالی به اجرا در میآورند. مادر برد این نوع سیستم ها از رده های بالا بوده و حافظه پرقدرتی را شامل می‌شوند و همچنین از فرکانس های بالا پشتیبانی می‌کنند.

پردازنده مرکزی از مهمترین قطعات کامپیوتر گیمینگ بشمار رفته و کارت گرافیک برای رندر گرفتن و یا همان پردازش و خروجی گرفتن باید در رده مناسب و بالا قرار داشته باشد. سیستم مناسب گیمرها دارای نمایشگر بزرگ و قدرتمند و همچنین رزولوشن بالا هستند. در ادامه به 10 سیستم مناسب گیمرها اشاره خواهیم داشت.

لپ تاپ گیمینگ ام اس ای مدل  MSI Raider GE77HX i9

لپ تاپ گیمینگ MSI Raider GE77HX i9 دارای پردازنده بسیار قوی با وزن 2.38 کیلوگرم است. ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه 1tb حافظه از نوع SSD NVMe است. این سیستم سوئیچ MUX داشته  و دارای صفحه نمایش اولد با وضوح بسیار بالای 1440 در 2560 است. این سیستم در دسته 10 سیستم مناسب گیمرها قرار دارد و دارای شبکه وای فای بوده و پورت HDMI و پورت USB TYPE C با دو اندازه دارد. لازم به ذکر است که این سیستم گیمینگ دارای پورت های دیگر نیز می‌باشد. صفحه کلید دارای چراغ پس زمینه است و ظرفیت باتری بالایی دارد. اگر قیمت چندان برای شما اهمیت ندارد و فقط به کارایی سیستم خود برای گیم فکر می‌کنید، می‌توانید این محصول را تهیه کنید.

MSI Raider GE77HX i9

لپ تاپ گیمینگ ایسوس راگ ASUS ROG Zephyrus

سیستم گیمینگ ایسوس راگ دارای 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD NVME و دارای 32 گیگابایت حافظه رم است. این سیستم وضوح صفحه نمایش ScreenPad™ Plus (14″ 3840 x 1100(4K) IPS-level دارد. صفحه نمایش سیستم گیمینگ از همیت زیادی برخوردار است و باید روشنایی مناسب را داشته باشد تا در طولانی مدت، گیمر ها با مشکلات بینایی مواجه نشوند. ایسوس راگ دارای روشنایی 1100 nite دارد. بلندگو یکی دیگر از ابزاری است که برای سیستم های گیمینگ دارای اهمیت است و این محصول گیمینگ دارای 6 بلندگو با فاوری تقویت کننده هوشمند است.

ASUS ROG Zephyrus

لپ تاپ گیمینگ ایسوس 2022 مدل ROG Strix Scar 15

ظرفیت حافظه داخلی سیستم گیمینگ ایسوس ROG Strix Scar باید به اندازه ای باشد که نرم افزار و بازی های سنگین را بدون هیچ اختلالی اجرا کند. ظرفیت داخلی این سیستم 1 ترابایت بوده و پردازنده این سیستم Core i9 می‌باشد. مصرف برق این سیستم 45 وات است و در برابر بعضی سیستم های گیمینگ داری مصرف برق بسیار مناسب و معقول میباشد.

سیستم مناسب گیمرها Dell Alienware X17 R2 (2022)

این سیستم با صفحه نماس تقریبا بزرگ 17.3 اینچی، راحتی مناسبی برای گیمر ها فراهم کرده است. دقت صفحه نمایش UHD و FHD داشته و دارای سه نوع نرخ نوسازی تصویر است. Dell Alienware X17 R2 (2022) سیستم عامل ویندوز 11 وو ویندوز 11 پرو می‌باشد. این سیستم دارای هزینه بسیار معقولی بین سیستم های گیمینگ داشته اما در عین حال کارایی شگفت انگیز و با کیفیتی دارد.

Dell Alienware X17 R2 (2022)

لپتاپ گیمینگ ASUS TUF Gaming F17 Gaming Laptop

همانطور که میدانید کمپانی ایسوس، سیستم های گیمینگ بسیار معروف و فوق العاده ای را تولید و به بازار عرضه کرده است. ایسوس گیمینگ TUF فول اچ دی، سری پردازنده CORE i5 بوده و دارای هزینه نسبتا خوب و سیستم مناسب گیمرها می‌باشد. اگر شما در کنار گیم قصد استفاده عمومی دارید، نیز می‌توانید این محصول را برای خود تهیه نمایید.

ASUS 2022 Newest TUF Gaming A15 15.6″ FHD 144Hz لپ تاپ گیمینگ

سیستم گیمینگ TUF A15 حاوی کاربری گیمینگ، طراحی و تدوین و گرافیک سری 2022 بوده و 8 هسته ای می‌باشد. کارت گرافیک این سیستم  NVIDIA GeForce RTX 3050Ti  4GB GDDR6 با کیفیت فوق العاده است که چندین نرم افزار را به راحتی همزمان نمایش و به اجرا در می‌آورد. قیمت این محصول بسیار مناسب و معقول بوده و جزو سیستم مناسب گیمرها بشمار می‌رود.

لپ تاپ گیمینگ HP OMEN Gaming Laptop

بسیاری از گیمر ها علاقه خاصی به سیستم های گیمینگ اچ پی دارند زیرا علاوه بر اینکه سیستم های این کمپانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند، از سرعت فوق العاده بالایی نیز برخوردارند. برای افرادی که ساعات زیادی را به گیم خود اختصاص می‌دهند. بسیار مهم است که سیستمشان با سرعت بالا برنامه ها و نرم افزار ها را اجرا کند. سیستم مناسب گیمر HP OMEN Gaming Laptop دارای تمامی این ویژگی ها بوده و به همین دلیل جزو یکی از سیستم مناسب گیمرها معرفی شده است. ابعاد صفحه نمایشاین دستگاه 15.6 بوده و کیفیت تصویر بالا دارد. به طور اختصاصی از ابتدا ویندوز 10 اورجینال بر این سیستم نصب شده است. اما شما میتوانید برای بازی های نسل جدید، ویندوز 11 و ویندوز 11 پرو را برای خود نصب نمایید.

لپ تاپ گیمینگ Acer Nitro 5 AN515-58-525P

سری پردازنده سیستم مناسب گیمر ایسر سری core i7 بوده و تمامی بازی های نسل جدید و حتی نرم افزار های سنگین را به راحتی برای شما به اجرا در می‌آورد. در دسته دستگاه های با دقت صفحه نمایش بالاست. گیمر ها معمولا علاقه دارند که بازی ها را با وضوح بسیار بالا ببینند و خود را در فضای بازی احساس کنند. افرادی که به دنبال یک سیستم قوی و خوب برای کاربری مالتی مدیا هستند، نیز می‌توانند Acer Nitro 5 AN515-58-525P را برای خود برگزینند.

سیستم مناسب گیمرها ASUS ROG Strix Scar 17

در سیستم مناسب گیمرها، برای طراحی این سیستم از متریال بسیار خوب و با کیفیتی استفاده شده که وزن بسیار سبکی را در نهایت رقم زده است. ASUS ROG Strix Scar 17 بسیار قدرتمند تر ازنسل قبل با باتری قوی تر تولید شده است. البته یکی از مشکلاتی که برای این سیستم وجود دارد ایناست که وب کم ندارد و اگر می‌دانید که برای کاربری خود به این مورد نیاز دارید، در انتخاب خود دقت نمایید. افرادی که به گیم و کاربری خاص علاقه دارند، به بلندگوی سیستم اهمیت می‌دهند. این دستگاه دارای 4 بلندگوی قوی و با کیفیت دارد که پخش صدای بسیار خوبی را شامل می‌شود. رزولوشن و صفحه نمایش دارای کیفیت بالا بوده که تصاویر واقعی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

asus rog strix scar 17

سیستم مناسب گیمرها Legion 5 15ITH6

اگر به دنبال یک سیستم رده بالای گیمینگ و سیستم مناسب گیمرها هستید، ما به شما Legion 5 15ITH6 را پیشنهاد می‌کنیم. تمامی کارایی سیستم های بسیار پیشرفته را میتوانید با قیمت مناسب تری برای خود تهیه نمایید. این لپ تاپ گیمینگ در سال 2021 تولید و عرضه شده است. با مهندسی برتر، پردازشگر فوق العاده پیشرفته ای دارد که برای فعالیت های سنگین گرافیکی و بازی ها کاربرد مناسبی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا