ورزش و سفر

برای کمپینگ به چه چیزهایی نیاز داریم؟

تجهیزات مناسب کمپینگ

شاید تا به حال شما هم به تفریحات از نوع کمپینگ و طبیعت گردی به صورت شخصی رفته باشید و یا تاکنون با یک تیم این موضوع را تجربه کرده باشید. اغلب افرادی که به طور مداوم در طبیعت کمپ ایجاد می‌کنند، اطلاع دارند که داشتن برخی لوازم و تجهیزات در این مسیر ضروری است. حتی باید به این مورد توجه داشته باشید که برخی تجهیزات مخصوص به بعضی فصل ها هستند که باید آن ها را نیز برای خود تهیه کنید تا سفر و تفریح دلنشین و پر از آرامشی برای خود و هم تیمی هایتان رقم بزنید. ابزار کمپینگ به دو دسته انفرادی و گروهی نیز تقسیم می‌شود. در این مقاله شما متوجه می‌شوید که برای کمپینگ به چه چیز هایی نیاز داریم و تجهیزات مناسب کمپینگ چه وسایلی هستند.

درواقع شما برای شرکت در کمپینگ ها باید تعدادی وسیله برای رفاه شخص خود تهیه کنید که به مهمترین آن ها اشاره خواهیم داشت. جعبه ابزار، کیسه خواب، چادر، کوله پشتی و لباس مناسب فصل و پتو از مهمترین وسایل انفرادی هستند که باید به همراه داشته باشید. حال در گوه ابزار و تجهیزات مناسب کمپینگ مانند فلاسک، کپسول گاز، اجاق، جعبه کمک های اولیه و موارد این چنینی حتما باید موجود باشد.

تجهیزات مناسب کمپینگ

 

یکی از ابزاری که شاید شما به آن توجه نکنید اما لازم و اجباریست که در تجهیزات کمپینگ شما وجود داشته باشد، چراغ کمپینگ قابل حمل با قابلیت شارژ آسان است. اگر به دنبال یک چراغ حرفه ای و کار آمد در این زمینه هستید، ما به شما چراغ کمپینگ Led Camping Lantern Flashlights Survival را توصیه می‌کنیم زیرا قابلیت شارژ با نور خورشید را دارد و دارای بسته بندی 2 عددی می‌باشد. از مهمترین ویژگی این چراغ برای کمپینگ این است که به صورت آویز نیز قابل استفاده است.

"</p

یکی دیگر از ابزاری که در کمپینگ بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و بایددرابزار گروهی وجود داشته باشد، اجاق گاز قابل حمل است. در گذشته افراد در کمپینگ های خود از پیکنیکی استفاده می‌کردنداما امروزه اجاق گاز لیکسادا طرفدار زیادی پیدا کرده است زیرا علاوه بر قابل حمل بودن، دارای وزن بسیار سبک و قابل جمع شدن (تاشو) است. جنس این اجاق از تیتانیوم ساخته شده که به راحتی آسیب نمی‌بیند.

اجاق گاز مناسب کمپینگ

شما نمی‌توانید برای رفتن به طبیعت و گشت و گذار خود هم یک کوله پشتی و هم چمدان بردارید. باید کوله پشتی خود را به گونه ای انتخاب کنید که سبک و بسیار جادار باشد تا تجهیزات مناسب کمپینگ شخصی خود را در آن قرار دهید. کوله پشتی ZOMAKE درابعاد کوچک اما بسیار جادار طراحی شده که محفظه های زیپ دار بسیاری دارد. این کوله دارای جیب های کناری برای قرار دادن بطری کمپینگ است.

کوله پشتی کمپینگ

ابزار ضروری برای کمپینگ

ابزار چند کاره را فراموش نکنید! تصور کنید که شما به اره بسیار کوچک برای بریدن برخی شاخ های اضافی و یا بریدن برخی اشیا و سایر موارد این چنینی دارید. با یک چاقوی ساده که نمی‌توانید همه نیاز های این چنینی خود را رفع کنید. پیشنهاد ما به شما ابزار چندکاره 14 در 1 است که مقاومت و کیفیت بسیار فوق العاده ای دارد.

در گذشته افراد در کمپینگ های خود با نبود برق و عدم توانایی برای شارژ کردن تلفن همراه خود می‌شدند اما امروزه پاور پانک مخصوص کمپینگ، Solar Charger Power Bank کاررا بسیار راحت کرده است زیرا دارای ظرفیت بسیار بالا بوده که توانایی شارژ کردن چندین گوشی موبایل به طور همزمان را دارد. علاوه بر همه این موارد خود دارای قطب نما و چراغ قوه است.

پاوربانک کمپینگ

شما ترجیح می‌دهید برای شست و شوی دست خود از یک بطری آب استفاده کنید و یا یک سینک قابل حمل و شیک داشته باشید تا در نهایت رفاه به کار های شست و شوی خود بپردازید؟ سینک قابل حمل Gluckluz یک مخزن 17 لیتری دارد. پمپاژ آب توسط یک پدال در زیر پا کنترل می‌شود و برای نگهداشتن صابون جای مخصوص دارد و جزو تجهیزات مناسب کمپینگ بشمار می‌رود.

سینک کمپینگ

در اکثریت کمپینگ ها روشن کردن منقل و یا تدارک گرمایش با چوب و آتش بر عهده آقایان است. بنابراین بهتر است که در تجهیزات کمپینگ خود، حتما یک فن Fire Bellows Hand Crank را قرار دهید تا به راحتی از پس این کار برآیید.

سایر لوازم برای کمپینگ

بسیاری از افراد علاقه بسیاری به کمپینگ و طبیعت گردی دارند اما همیشه معضل سرویس بهداشتی برایشان بسیار بزرگ است. جالب است بدانید که امروزه در کمپینگ ها، می‌توانید از سرویس بهداشتی مناسب کمپینگ استفاده کنید. این سرویس همانند سرویس فرنگی بوده و وزن بسیار سبکی دارد و از نظر حمل به هیچ عنوان دشوار نیست. اصلا نگران وزن خود نباشید زیرا تا 150 کیلوگرم را به راحتی متحمل می‌شود.

سرویس بهداشتی کمپینگ

بهتر است که حتما به عنوان یکی از افرادی که در کمپ مشارکت دارد، به وجود جعبه کمک های اولیه اهمیت دهید. زیرا در طبیعت هر اتفاقی برای هر شخصی ممکن است و شما باید بتوانید که تا حدودی مشکل خود و یا سایر افراد گروه را رفع نمایید.

حتما برای خود قاشق و چنگال و ابزار مخصوص غذا خوردن تهیه کنید و در کوله پشتی خود داشته باشید. تا در کمپینگ های گروهی از این وسایل به طور عمومی استفاده نکنید. قاشق و چنگال مخصوص کمپینگ باید ضد زنگ باشد و دارای یک کیف به عنوان محفظه نگهدارنده باشد. وبسایت باتوباکس محصول Piece Dinnerware Set Travel Campin را برای شما عرضه می‌کند که 8 پارچه است و سرویس کاملی می‌باشد. در تجهیزات مناسب کمپینگ توجه کنید که از قاشق های پلاستیکی در طبیعت استفاده نکنید و آسیب به محیط وارد نکنید.

لوازم خواب کمپینگ

درواقع هر شخص برای شرکت در انواع کمپینگ ها باید کیسه خواب کمپینگ و پتوی مسافرتی و بالش با خود به همراه داشته باشد. برخی از کیسه های خواب که پیشرفته تر هستند دارای سیستم گرمایش و سرمایش بوده که دارای هزینه های بالاتری هستند. اگر به صورت زوج به کمپینگ می‌روید، می‌توانید از کیسه خواب های دو نفره استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که تمام ابزاری که برای کمپ خود تهیه میکنید حتما دارای وزن سبک و قابل حمل باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا