زیبایی و سلامت

عطر ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل good girl

کارولینا هررا good girl

برند کارولینا هررا از کمپانی های بسیار موفق در تولید عطر زنانه و مردانه است که اولین عطر زنانه خود را با نام کمپانی  در سال 1988 به بازار ارائه کرد. طراحان و عطرسازان بسیار معروفی با این برند همکاری داشته اند و در زمینه رایحه های جدید و دلچسب، تحولی عظیم به وجود آوردند. عطر ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل good girl از محصولات بسیار جذاب این برند بوده که در سال 2016 به بازار ارائه شد.

در این مقاله به بررسی جزئیات این محصول می‌پردازیم. انتخاب عطر برای بانوان از اهمیت بسیار برخوردار است زیرا بانوان علاقه دارند که بعد از ترک یک مکان، خط بوی خود را به جا بگذارند. همچنین برای بانوان حتی ظاهر عطرشان نیز از اهمیت برخوردار است. عطر برای هر فرد نشان دهنده شخصیت درونی می‌باشد و این عطر گود گرل کارولینا با رایحه های چالش براگیز، یک شخصیت مرموز و جذاب را برای شما رقم می‌زند.

عطر زنانه گود گرل

اگر شما هم به طراحی عطر های گود گرل توجه کنید، متوجه خاص بودن و جذابیت آن می‌شوید زیرا این عطر همیشه با یک طرح کفش مجلسی زنانه به بازار ارائه می‌شود.  شما این سبک طراحی بطری را برای هیچ عطر دیگری مشاهده نخواهید کرد. روی عطر گود گرل کارولینا هررا، نام تجاری CH هک شده است که اعتبار کمپانی محسوب می‌شود. طراحی فرمولاسیون و ترکیبات این عطر غلیظ بر عهده یکی از عطرسازان معروف با نام لوییز ترنر مناسب برای استفاده در پاییز و زمستان بوده است.

رایحه عطر ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل good girl

بسیاری از بانوان به رایحه های خنک علاقمندی دارند اما برخی دیگر ترکیبی از تلخی و گرمی رایحه را می‌پسندند و این عطر برایشان از بهترین گزینه ها بشمار می‌رود. جالب است بدانید که عطر هایی که شیرینی و گرمی ملایمی در رایحه های خود دارند، دارای ماندگاری بسیار بادوامی نسبت به عطر های خنک هستند. شما به محض اینکه عطر گود گرل کارولینا هررا را اسپری می‌کنید، رایحه بادام و قهوه جزو اولین نت هایی است که به مشامتان می‌رسد و شما در همین ابتدا یک انرژی مثبت سرشار از جذابیت دریافت می‌کنید.

برای انتخاب یک عطر باید در نظر داشته باشید که نت ابتدایی از چه ترکیباتی می‌باشد زیرا اگر در ابتدا از رایحه یک عطر خوشتان نیاید، منتظر نت های میانی و انتهایی آن نخواهید ماند. نت های میانی عطر Good Girl با رایحه یاسمن و مریم همراه هستند و بعد از تلخی ابتدایی، یک گرمی و شیرینی به مشام شما می‌رسد. افرادی که از این عطر استفاده می‌کنند، می‌گویند که در نت های میانی علاوه بر بوی گل ها، تا حدودی رایحه شکلات سفید نیز استشمام می‌کنند. عطر هایی که دارای رایحه گل ها هستند، انرژی بسیار فوق العاده ای را چه برای کسی که از عطر استفاده می‌کند و چه برای اطرافیان، ایجاد می‌کند. در انتها رایحه های کاکائو و تونکا با کمی تلخی نیز به مشام می‌رسد. بوی تلخ و شیرین این عطر، شادابی را برای شما به همراه می‌آورد.

عطر کارولینا هررا

 

نت های عطر good girl برند کارولینا هررا

ترکیبات رایحه های عطر ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل good girl مناسب برای دو فصل زمستان و پاییز طراحی شده است اما ملایمت آن به گونه ای است که افراد از این عطر در فصل های بهار و تابستان نیز استفاده می‌کنند. رایحه های شرقی امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. آقایان نیز این نت ها را برای بانوان می‌پسندند و از نظرشان شیک و جذاب به نظر می‌رسد. شما باید هنگام خرید عطر دقت کنید و عطری را برای خود برگزینید که اعتماد به نفس و نشاط شما را افزایش دهد و سبب شود که شما خود را به عنوان یک بانوی با سلیقه بشناسید. عطرهایی که تا حدودی مرموزیت به شخصیت شما هدیه می‌دهند، بهترین گزینه برای خرید هستند. عطر ادو پرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل good girl با رنگ مشکی بدنه به همین اندازه چالش برانگیز است.

  • نت ابتدایی: بادام، قهوه
  • نت میانی: گل یاسمن، گل مریم ، گل نرگس
  • نت پایانی: کاکائو، لوبیا تونکا

مشخصات عطر

نوع عطر: ادوپرفیوم

گروه بویایی: رایحه گل های شرقی

نوع رایجه: شیرین و کمی تلخ، شرقی

ساختار رایحه: گیاهان، گل، میوه و انواع رایحه های شکلاتی

طبع عطر: گرم

کشور مبدا: آمریکا

مناسب برای: بانوان

گود گرل کارولینا هررا

مشخصات ظاهری عطر زنانه کارولینا هررا مدل گود گرل

این عطر با ظاهر یک کفش پاشنه دار مجلسی طراحی شده است و پاشنه کفش زرد طلایی درخشان می‌باشد. از نظر ظاهری به گونه ای طراحی شده است که سخت در دست قرار نمی‌گیرد. بخش اسپری کردن عطر در بالای کفش قرار دارد و فقط کافیست تا شما این بخش را بفشارید. نام تجاری برند کارولینا هررا به صورت اختصار CH بر بدنه عطر هک شده است. عطر دارای غلظت بسیار بالا می‌باشد و نیاز به چندین بار اسپری کردن محتویات ندارد. این عطر دارای شیشه رنگی تیره است و محتویات عطر به سختی مشخص می‌شود. برای مشاهده محصولات عطر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده محصولات عطر مردانه به صفحه مرتبط مراجعه نمایید. همچنین برای مشاهده سایر عطرها نیز به وبسایت باتوباکس مراجعه کنید.

میزان ماندگاری عطر زنانه کارولینا هررا مدل good girl

این عطر دارای غلظت بسیار خوبی است و درصد عطر آن حدود 20 درصد می‌باشد. ماندگاری این عطر معمولا حدود 5 الی 7 ساعت می‌باشد. خریداران این عطر در نظردهی های خود از پخش بوی خوب آن اعلام رضایت کرده اند. شما در کل شبانه روز می‌توانید از این عطر استفاده کنید. برای شرکت در میهمانی و مراسمات کاری نیز محدودیتی برای استفاده از عطر زنانه کارولینا هررا مدل good girl ندارید.

عطر کارولینا هررا good girl برای چه سنی مناسب است؟

شما برای استفاده از این عطر هیچگونه محدودیتی از نظر سنی ندارید و می‌توانید در هر رده سنی از آن استفاده کنید. اغلب بانوان در رده سنی 30 سالگی به بعد این نوع رایحه ها را می‌پسندند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا